reklama

Výlet

V obchode bola rada, ako keby zlacneli všetky produkty minimálne o polovicu. S jednou litrovou minerálkou som tam čakala 20 minút. Pritom to bol deň ako každý iný. Vyšla som von, nadýchla sa čerstvého horského vzduchu a pobrala sa do svojej útulnej drevenej chatky. Učarovala mi vôňa smrekov, ktoré obklopovali celé okolie. Sandále som vymenila za čerstvo umyté turistické topánky, do batoha som zbalila veci potrebné na turistiku a vyrazila som za dobrodružstvom.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Lesné cestičky ma priviedli ku krásnym výtvorom matičky prírody. Najprv som zastavila pri nehlbokom potôčiku, kde si voda spievala svoje tiché piesne. K vode sa pridali aj štebotavé vtáky a nastal vo mne pocit božského raja, až ma to donútilo otvoriť batoh a vytiahnuť fotoaparát. Zrkadlovku som dostala pod stromček, ale až počas letných prázdnin som našla vhodnú príležitosť na fotenie. Farebné hlavičky lesných kvietkov som fotila na makro, aby neskoršie spomienky boli čo najdetailnejšie.

V tejto oblasti som na chvíľku zostala. Rozprestrela som si deku a pohodlne sa usadila. Slniečko ma v horskej oblasti príjemne zohrievalo. Vybrala som z batoha ovocnú tyčinku, keďže mi začalo škŕkať v bruchu a nechala sa obklopovať tou nádherou. Nádych, výdych. Pľúca boli nadšené, že im ich majiteľka po dlhšej dobe ponúka kvalitný a čistý kyslík, namiesto klasického mestského, temer nedýchateľného. Žalúdok už tiež nenamietal.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Po prečistení myšlienok a duše som zbalila deku a pobrala sa preč. Očakávala som, že si dám trochu dlhšiu prechádzku, ale keď som zistila, koľko je hodín, musela som sa vrátiť. Našťastie lesík nebol ďaleko. V chatke ma už čakala mama. „No vitaj, výletníčka. Ako bolo v lese?“ „Skvele. Ale určite si ma celý čas sledovala z okna. Predsa je to mikroles a navyše sa nachádza vyslovene vedľa nás.“ Mama sa len pousmiala. Jasné, že som trafila do čierneho.

Chceš vidieť fotky?“ „Ty si zobrala zrkadlovku?“ Pozrela sa na mňa dosť zvláštnym spôsobom. „Niekde ju už bolo treba využiť a tu je na to ideálny priestor.“ Argumentovala som. A ako presvedčivo! Sadli sme si na gauč, zapla som zrkadlovku, podala ju mame a ku každej fotke som mala minútový komentár. Mama bola nadšená. V kozube horelo borovicové drevo, ktorého vôňa sa miešala s vôňou zeleného sypaného čaju, ktorý bol mamin najobľúbenejší. 

Simona Baranová

Simona Baranová

Bloger 
  • Počet článkov:  19
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som 19 ročná študentka 5. ročníka na anglickom bilingválnom gymnáziu. Snažím sa, aby vďaka môjmu písaniu moji čitatelia mali možnosť získať aj pozitívny pohľad na adolescentov a mladých dospelých, nie len negatívny. Rada cestujem, píšem, čítam, kreslím, recitujem a baví ma aj herectvo, čo naznačuje, že som taká umelecká duša. Robím, čo ma baví a prináša mi do života šťastie. Myslím si, že je to tak správne. Nezabúdajte myslieť pozitívne! Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu