reklama

Podkerepušky

Časť programu na imatrikulácie bola nacvičená a zo školy sme sa mohli pobrať domov. Škola bola za nami a hodinová cesta domov pred nami. Ale nesťažovali sme sa. Predsa len bol piatok.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Spolu s dvomi spolužiakmi sme nastúpili na autobus 37. Tam sme riešili imatrikulácie, ktoré nás čakajú už budúci týždeň. Dolaďovanie detailov, scenáru a postáv. Tak aby všetko bolo na svojom mieste a scénky nasledovali v správnom poradí. Veľa času do imatrikulácií neostáva, no panika zatiaľ nikoho nechytá. 

V autobuse zasvietila červenou farbou nasledujúca zástavka Podkerepušky. Priznám sa, že doposiaľ som v živote o nej nepočula. Ale keďže som človek, ktorý sa rád učí nové veci, pokúšala som sa túto zástavku vysloviť. Najskôr v hlave, potom nahlas. Veľmi mi to nešlo. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Vtom sa našim smerom prihovoril starší pán s okuliarmi. "To sú Podkerepušky," povedal. "Ja viem." Odpovedal mu spolužiak skôr, než som stihla zareagovať ja. "Ja to hovorím tuto kolegyni." Povedal a prstom na mňa ukázal. "Slečna. Pod-ke-re-puš-ky, pod-ke-re-puš-ky." Potichu som si to povedala. Vďačne som sa usmiala. Vtom dodal: "Musíte to hovoriť po slovensky, nie po maďarsky."

Cítila som ako v prvom ročníku na základnej škole, kde vás učia čítať. Prebudila sa vo mne nostalgia a spomienky na staré časy. 

Týmto pozdravujem pána z autobusu a ďakujem za zážitok a hodinu výslovnosti. :)

Simona Baranová

Simona Baranová

Bloger 
  • Počet článkov:  19
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som 19 ročná študentka 5. ročníka na anglickom bilingválnom gymnáziu. Snažím sa, aby vďaka môjmu písaniu moji čitatelia mali možnosť získať aj pozitívny pohľad na adolescentov a mladých dospelých, nie len negatívny. Rada cestujem, píšem, čítam, kreslím, recitujem a baví ma aj herectvo, čo naznačuje, že som taká umelecká duša. Robím, čo ma baví a prináša mi do života šťastie. Myslím si, že je to tak správne. Nezabúdajte myslieť pozitívne! Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu