reklama

Vianoce za dverami?

Nastal 21. december. Vstala som z postele a povedala som si, že sa oplatí vstať o niečo skôr, keď už nastal prvý zimný deň. Pozrela som sa z okna v nádeji, že zbadám krajinku, poprášenú ligotavým snehom, uvidím natešené deti, ktoré sa sánkujú a tešia z prvého sniežiku a v duchu budem jasať od nadšenia z toho, ako krásne začal prvý zimný deň.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

No okolitá príroda mi skôr naznačila, že kupovať si nové zimné topánky bude úplne zbytočné. V dnešnom pláne našej domácnosti je zdobenie stromčeku. To však pravdepodobne bude jediná vec, ktorá bude naznačovať, že Vianoce sú už o tri dni. Ak, pravda, nerátam tie otravné reklamy v telke. 

Dnes som bola poverená bojovou úlohou – zlepiť škoricové hviezdičky. Hovorím si: „No jéj, aspoň na sekundu bude mať moje podvedomie pocit, že sa Vianoce skutočne blížia.“ No ešte predtým začnem pracovať na darčekoch, ktoré mám prichystané pre rodinu. Minulý rok som venovala prababičke a pradedkovi (samozrejme, v mene Ježiška :) vyšité znamenia, v ktorých sa narodili. Takých nadšených som ich veru dlho nevidela. Odvtedy radšej darčeky dávam ako dostávam.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Práve preto som sa rozhodla tak urobiť aj tento rok. Myslím si totiž, že vyrobený darček moju rodinu poteší viac, ako niečo kúpené. A keďže Vianoce sú sviatky lásky a pokoja, želám vám, milí moji čitatelia, šťastné a veselé Vianoce. :)

Simona Baranová

Simona Baranová

Bloger 
  • Počet článkov:  19
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som 19 ročná študentka 5. ročníka na anglickom bilingválnom gymnáziu. Snažím sa, aby vďaka môjmu písaniu moji čitatelia mali možnosť získať aj pozitívny pohľad na adolescentov a mladých dospelých, nie len negatívny. Rada cestujem, píšem, čítam, kreslím, recitujem a baví ma aj herectvo, čo naznačuje, že som taká umelecká duša. Robím, čo ma baví a prináša mi do života šťastie. Myslím si, že je to tak správne. Nezabúdajte myslieť pozitívne! Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu