reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Simona Baranová

Simona Baranová

Bloger 
  • Počet článkov:  19
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som 19 ročná študentka 5. ročníka na anglickom bilingválnom gymnáziu. Snažím sa, aby vďaka môjmu písaniu moji čitatelia mali možnosť získať aj pozitívny pohľad na adolescentov a mladých dospelých, nie len negatívny. Rada cestujem, píšem, čítam, kreslím, recitujem a baví ma aj herectvo, čo naznačuje, že som taká umelecká duša. Robím, čo ma baví a prináša mi do života šťastie. Myslím si, že je to tak správne. Nezabúdajte myslieť pozitívne! Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

reklama

Nezaradené

Ako to vidíme my

Simona Baranová

Politika Ako to vidíme my

Ako mladí vnímajú voľby? Volili vôbec? Čo si o tom celom vlastne myslia? Presne na tieto otázky som sa rozhodla zodpovedať. Ako? Čítajte ďalej!

  • 19. mar 2019
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 248x
  • 0
Priznávam

Simona Baranová

Priznávam

Dúfala som, že keď sa nadýchnem, prejde ma to. Ale bolo to len a len horšie. Tá pálivá bolesť v srdci neutíchala.

  • 16. aug 2018
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 735x
  • 4
Kto vlastne som?

Simona Baranová

Kto vlastne som?

Možno teraz píšem za viacerých, možno len sama za seba. Netuším. Ale ak sa so mnou niekto stotožní, sme v tom spolu a jeden by povedal, že raz by to malo byť fajn a mali by sme sa nájsť. Vraj. Nuž, delím sa so svojou diagnózou.

  • 24. mar 2018
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 373x
  • 0
Takmer rok osemnástkou

Simona Baranová

Takmer rok osemnástkou

Povedzme si úprimne - asi ste od osemnástky čakali to isté, čo ja. Že si budete môcť robiť, čo sa vám zachce a kedy sa vám zachce. Idem tých neplnoletých teda vyviesť z tohto grandiózneho omylu. S mojimi skúsenosťami, ako vždy.

  • 10. jan 2018
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 435x
  • 0
Môj deň vo volebnej komisii

Simona Baranová

Môj deň vo volebnej komisii

Mala som asi napísať Môj šialený deň vo volebnej komisii. Ak máte deň volieb a deň blbec v ten istý deň, môže sa ľahko stať, že to nedopadne práve najlepšie. Touto cestou by som sa teda rada s vami podelila o môj deň vo „VK.

  • 5. nov 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 416x
  • 0
reklama
Vianoce za dverami?

Simona Baranová

Vianoce za dverami?

Nastal 21. december. Vstala som z postele a povedala som si, že sa oplatí vstať o niečo skôr, keď už nastal prvý zimný deň. Pozrela som sa z okna v nádeji, že zbadám krajinku, poprášenú ligotavým snehom, uvidím natešené deti, ktoré sa sánkujú a tešia z prvého sniežiku a v duchu budem jasať od nadšenia z toho, ako krásne začal prvý zimný deň.

  • 21. dec 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 243x
  • 0
Adriana

Simona Baranová

Adriana

„Idem preč.“ Toto si v mysli povedala študentka Adriana počas teplého letného večera. Doma nikto nebol, nevidela žiaden problém. Mame, ktorá zvykla byť na ňu dosť prísna, napísala odkaz na červený lístoček a vyrazila preč. Rozhodla sa preskúmať okolie mesta, keďže v ňom zatiaľ dlho nebývala. Blúdila dlhé hodiny, videla kopec vecí, až kým nenašla lúku. Konečne niečo, čo ulahodí jej umeleckej duši a krehkej povahe. Rozprestrela si deku a vdychovala tichý šepot prírody.

  • 31. okt 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 371x
  • 0
Podkerepušky

Simona Baranová

Podkerepušky

Časť programu na imatrikulácie bola nacvičená a zo školy sme sa mohli pobrať domov. Škola bola za nami a hodinová cesta domov pred nami. Ale nesťažovali sme sa. Predsa len bol piatok.

  • 11. okt 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 479x
  • 1
Babie leto

Simona Baranová

Babie leto

Polovica letných prázdnin bola za mnou a ja som v tom čase zasadla za počítač. Hľadať optimálnu trasu do školy. Vonku lialo už tretí deň po sebe. Von sa ísť nedalo, nehovoriac o slnení sa na kúpalisku. Minulý rok bola pôda suchá, tento rok premočená. Tiež som snívala o nejakom príjemnom kompromise. Ten sa však dostavil až v týchto septembrových dňoch.

  • 20. sep 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 797x
  • 0
Môj prvý školský deň

Simona Baranová

Môj prvý školský deň

Včera večer si kontrolujem budík v mobile, či tam je skutočne nastavený čas 6:00. Ešte nastavím hlasitosť melódie, nech nechytím predčasný infarkt a poberiem sa do ríše snov..

  • 2. sep 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 307x
  • 5
reklama
Motivácia je základ pre splnenie cieľu..

Simona Baranová

Motivácia je základ pre splnenie cieľu..

.. a nehovorí sa to len tak nadarmo! Viem, o čom hovorím. Po Vianociach som sa rozhodla schudnúť pár kíl. To viete, šalátik, rezníky, koláčiky, dobrotky. Okrem toho som jedávala často a veľké porcie – dokázala som zjesť toľko, ako bežný dospelý človek a mala som len 14 rokov. A na telesnej som necvičila každú druhú hodinu – a tam ako začínali, tak končili pohybové aktivity mojej telesnej schránky.

  • 9. aug 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 606x
  • 1
Večerné predstavenie

Simona Baranová

Večerné predstavenie

V ruke ovládač, predo mnou telka. Takto vyzeral včerajší večer. Prepínala som programy v nádeji, že nájdem niečo primerané. Vonku zahrmelo a začalo sa zmrákať. Sivé kopcovité oblaky sa zväčšovali a tmavli. Zo striebristo-sivej na uhľovo-šedú.

  • 4. aug 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 477x
  • 0
Výlet

Simona Baranová

Výlet

V obchode bola rada, ako keby zlacneli všetky produkty minimálne o polovicu. S jednou litrovou minerálkou som tam čakala 20 minút. Pritom to bol deň ako každý iný. Vyšla som von, nadýchla sa čerstvého horského vzduchu a pobrala sa do svojej útulnej drevenej chatky. Učarovala mi vôňa smrekov, ktoré obklopovali celé okolie. Sandále som vymenila za čerstvo umyté turistické topánky, do batoha som zbalila veci potrebné na turistiku a vyrazila som za dobrodružstvom.

  • 1. aug 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 991x
  • 0
Facebook mojimi očami

Simona Baranová

Facebook mojimi očami

Myslím, že o Facebooku vedia všetci (a môj 61 ročný dedko, ktorý sa taktiež stal jeho hrdým používateľom, je toho živým dôkazom), takže nemusím zdôrazňovať, čo to je a kde to je.

  • 31. júl 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 525x
  • 17
Prvá cesta vlakom

Simona Baranová

Prvá cesta vlakom

Išla som na výlet do Košíc. S miestenkou som sa dostala do kupé pre šiestich, približne v strednej časti vlaku. Prvé som zapla klimatizáciu, keďže slnečné lúče zasahovali priamo do nie práve najčistejšieho okna a tým kupé rozohrievali.

  • 29. júl 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 393x
  • 0
reklama
Život bifľošky

Simona Baranová

Život bifľošky

V prvom rade chcem čitateľov upozorniť na to, že toto je môj prvý článok. Rozhodla som sa písať o „živote bifľošky práve preto, aby ľudia pochopili, že nie každý adolescent je hlúpy a vulgárny a že sa medzi nami tínedžermi nájdu aj takí (a nie je ich zas tak málo!), ktorí sú normálni, nadávky by ste v ich bežnej komunikácií hľadali márne a zároveň dokážu myslieť na budúcnosť tým, že sa v škole snažia získavať čo najlepšie známky - v rámci ich možností.

  • 28. júl 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 536x
  • 2
reklama
SkryťZatvoriť reklamu